NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Boom Boom Boom Boom, i want you in my room

Kategori: EVERYTHING

Hej på er!

Nu känner jag mig lite små seg, har ju inte bloggat en ända gång idag, förlåt!

Min dag idag då. Skolan har varit rolig, hade ju skolfoto idag, få hoppas det gick bra. Har varit lite med min "pojkvän" haha... näää, bara Emil, vi hade det trevligt. Finns inte så mycket att säga om skoldagen egentligen.

Har börjat få ont i halsen (Therésa har smittat mig) yeah me! Ahhh.... Orkar inte bli sjuk, så får knarka te nu i helgen. 

Imorgon ska man åka och köpa arbetskläder till lilla Felicia, det ska bli roligt. Ska ju praoa med pappa i en vecka, så man måste ju passa in, eller hur?   

Vad finns det mer att säga? Jo juste, har en redovisning nu på onsdag, önska mig lycka!!

Pussar Felicia




Kommentarer


Kommentera inlägget här: