NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

New York

Kategori: EVERYTHING

Hej allihopa! Mår alla bra?
Själv mår jag hyfsat bra. Min fot har börjat värka, vet ej varför men det ledde iallafall till att jag somna 4 imorse och vakna 10, så är lite små körd!
Men det ska inte stoppa mig. Jag måste rensa mitt rum, jag har oerhört mycket skräp i mina lådor som bara måste bort!
 
Om jag hade åkt till New York idag hade jag suttit på planet nu. Känns lite overkligt eftersom det börjar verkligen dra ihop sig för min nuvarande resa. 2 veckor kvar, hjälp!
Börjar känna nervositeten i kroppen nu, både positivt och negativt. Vill mer än allt annat åka men vill på samma gång vara hemma!
Jag vet att hemlängtan kommer vara oerhört jobbigt från början men det här "en gång för livet" upplevelse och det är bara något jag måste göra!!
Så hemlängtan kommer ta kol på mig men ett år går ganska fort, får se de på den positiva sidan. Snart är jag hemma igen!
 
Måste börja fixa mitt rum, ha det gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: