NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Familjen kommer först

Kategori: USA

Det är ganska stört. Om inte min resa hade blivit fram skjuten hade jag imorgon åkt till New York, unbelievably! Jag skulle behövt säga hej då till min familj på ett helt år, så sorgligt!

Jag kommer sakna mina nära och kära. Alla små, även stora, saker man gör tillsammans blir fina minnen som man kan prata om. Och det kommer jag sakna! Eller, jag kommer sakna allt! Kommer först och främst sakna min familj (solklart!) och alla mina nära vänner! Men alla vet, även jag, att jag kommer hem efter ett år.

Jag känner ändå för att åka, jag vill iväg! Jag vill uppleva allt, high school, the culture, the sports and everything. Men det kommer bli så himla jobbigt att säga hej då. Men tro mig, jag ska göra de!

Det är 2 veckor och 1 dag kvar, iiiiii! Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: