NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Vi gjorde ett bra jobb!

Kategori: EVERYTHING

Hej alla som inte sover just nu!

Ikväll hade vi i min klass ett disco för 4:or - 6:or, och shiiiiit vad roligt det var! Alla var så små och SÖTA! Och väldigt många i klassen sa att jag och Hanna skulle bjuda upp killar och dansa tryckare med. Klart man gör det! Haha..... JÄTTE SÖTA!! haha... och menas man dansa med små killarna så var dom lite busiga och tog en på rumpan, gulligt gulligt, hehhe..! juste och sen kom det killar och fråga om man ville dansa med dom, åååå...... vad söta dom var, så man kunde INTE säga nej, hahha....!!
Det var i alla falll helt sjukt roligt, och alla barn verkade ha väldigt kul med! Vilket är AWESOME!!!!!! Dom frågade till och med om vi skulle ha det här nästa år också, men då går man på gymnasiet, sweeeeet!
Jag hade också min kamera med mig, vilket var väldigt kul! Så har lite bilder, blev bara 91 bilder, men det är ALLTID något! Eller hur? Så jag lägger ut några bilder från discot, yay!

Sen ska jag gå och duscha och sätta på mig REN pyjamas och hoppa i sängen och SOVA! Måste ju vara pigg imorgon när man ska åka och handla KLÄDER!!!! Felicia + Kläder = Kärlek.

Jaja... ska kolla om jag hittar några bilder.

Puss Felicia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: