NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Jag lovar det kommer hända!

Kategori: EVERYTHING

Hej hej!

Min största dröm i mitt liv är att gå på en Justin Bieber konsert, det skulle verkligen vara en dröm som skulle slå in! Alltså tänk, bara kunna sitta och kolla på honom medans han står på scenen och sjunger! Alltså shhhhhhhit.......... Jag villl gå på en av hans konserter. Jag LOVAR jag kommer åka till USA och kolla på honom!!! Jag verkligen LOVAR. Jag kan göra vad som helst för att få gå på en konsert av Justin Bieber! Alltså ååå... ni förstår inte hur mycket jag vill se honom! OMG!!!!! Blir snart gaaaaalen.
Jajaj.... Det kommer hända, jag lovar!

Om en halv timme börjar Sol, fest och oroliga föräldrar, yeah!
Och imorgon blir det skooooooooola!
Ska tända lite ljus nu, byebye

Felicia



Ojojojoj..... Kolla in ögonen! MUMS!!



Jag dör!!!! Det finns seriöst ingen snyggare!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: