NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

FYFAN FÖR BUSS!!!!

Kategori: EVERYTHING

Hej hopp!

Idag har jag inte kunnat blogga för det är lite mycket nu. Engelska (in på fredan), matteprov (nästa fredag, måste träna!) och läsa 10 sidor i Fysik (till på torsdag). Så jag har lite just nu! Men så är det att börja skolan direkt efter prao, vi kör liksom 190 direkt! Men det är inte så farligt! Jag är ändå snart klar med engelskan och matten är det bara att träna lite VARJE dag, så kommer provet gå KANON!

Hela denna vecka och fram till att det blir varmt så man kan börja åka moppe igen är det buss som gäller, buhuhuh...... ORKAR INTE!!!! JÄVLA BUSS!!!!
Men visst har det varit f***väder idag? typiskt höstväder! Jävla väder, skulle ju gå hem, men NEJ, det regna så tog bussen, hahha.... Lata mig! Det Ledsna var att min UGGS blev blöta, suck!

Skulle bara göra ett litet inlägg så ni vet att jag lever, puss

Felicia



Kommentarer


Kommentera inlägget här: