NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Words don't have power to hurt you unless the person who said them means a lot to you.

Kategori: EVERYTHING

Hola Amigos… Idag blev det ingen skolan för lilla Felicia, jag är nämligen sjuk, ont i halsen! Så måste ta det lugnt och få tillbaka min krafter (om dem vill komma tillbaka vill säga!) så jag kan återvända till skolan… Men det känns inte som att jag är några bättringsvägar! För min hlas värker och jag låter inte speciellt mig själv när jag pratar och jag är allmänt trött!

Så varför blir jag inte bättre? Jag blir bara sämre! Vad ska jag göra? Jag gör ju redan allt! Jag vilar, dricker te och bara tar det lugnt! VARFÖR GUD(tror inte på Gud men det passa in!)? Jag orkar inte sitta hemma och ruttna! Gör mig frisk så jag kan gå till plugget och umgås med mina sockersöta buddies…

Jag får jätteont när jag pratar och när jag sväljer! Allt gör bara ont och jag är seg som en sengångare… Jag orkar inte göra någonting, jag ligger bara i sängen och vilar! Och det är inte livet! Jag vill till skolan Nu… Får väl fortsätta med att vila i min sköna underbara säng tills mamma kommer hem, vilket är ungefär vid 5-6, härligt, huset för mig själv, suck… Hörs så länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: