NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

When boys tell you they love you for the first time.

Kategori:

Hej alla vårmänniskor? Vad tycker ni om den nya designen? Bra? Dålig? Ful? Fin? Själv tycker jag att den är ganska fin, kanske ska ändra lite mer men det gör jag någon annan gång.

Idag fick jag ett sms av min prinsessa där det stod att jag var hennes babe idag, vilket var en lättnad! För då visste jag själv vem jag skulle vara med! Jag dissa nämligen mina läxor framför henne, bra val! Men nu känner jag att jag ligger lite lite lite efter på läxfronten… suck! Bara att ta tag i det hela! Får göra det imorgon efter skolan! Eller vänta shit… Skulle jag vara med K imorgon? Jag vet seriöst inte! För jag gör upp planer med mina vänner hela tiden! Så får väl ta och ringa upp henne och kolla!

Vad gjorde jag och min prinsessa idag då? Vi fixade varandras naglar, bakade citron sockerkaka, gjorde en smoothie, tog en LÅNG promenad med C, varit vid sjudar och kollat på film! En helt vanlig onsdag! Om det ändå var så! Då hade jag levt livet! Men så såg min dag ut med henne!

Har precis varit ute och gått en lång promenad med R, vi var ute i ungefär 1h 45min, ganska länge alltså! Haha… Själv sa jag att jag skulle in klockan 9 men kom 45min försent haha… fail!

Nu ska jag packa inför morgondagen, läsa lite Kemi (Har nationella prov i Kemi, labb imorgon) och kolla på Big Brother! Som jag nyss såg börjar om 1min…. måste gå, good night suckers….

Kommentarer


Kommentera inlägget här: