NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Det är ditt liv och dina val ...

Kategori: EVERYTHING

Tjena tjena mitt bena!

Idag följde jag med mamma, moster, kusin och lillebror på bio, kände bara för det... Haha... Vi kollade på Isdraken, inte speciellt bra men men... Det var nog bara för det var en barnfilm inte någon ”Feliciafilm”. Jag gillar inte svenska filmer det ska vara engelska filmer! Mycket bättre än svenska, det borde ni hålla med om? Eller?
Iallafall så är jag hemma nu, tänker kolla med någon kompis om man möjligtvis kan göra något ikväll för orkar inte vara hemma! That's life! Men borde jag vara hemma? Tanke på att A är här... Är jag kanske lite oförskämd om jag bara åker iväg? Eller? Men jag får se hur jag gör! Ute eller inne?

Tänkte på en sak för inte så länge sedan! För typ 1 månad sen skulle jag velat ha en pojkvän men idag känner jag seriöst inte för att ha en pojkvän! Känner enbart att snart åker jag till USA och pallar inte bli kär i någon innan man åker och jag orkar inte få känslan av osäkerhet, gillar han mig? Är jag tillräckligt bra för honom? Är HAN tillräckligt bra för mig? Varför gillar han inte mig? Jaa... Ni förstår!
Klart de är mysigt att ha en pojkvän men jag har mina kill/tjejkompisar och umgås med, vilket innebär att jag inte behöver ha någon pojkvän för att må bra! Har man äkta vänner då spelar det ingen roll… Enligt mig personligen!
Alltså känner att jag inte vill ha boyfriend right now... Mycket härligare att umgås med vännerna and just focus på dem och inte på bara en speciell kille! Så mitt tips just nu: Ha kul och tänk inte så mycket på just en speciell person!

Pussar Felicia





Kommentarer


Kommentera inlägget här: