NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Oh My Apple Pie!

Kategori: EVERYTHING

Mogen du är som påstår att min mamma är hemsk när din egna mamma klagar och hackar på din storlek... Vem var det nu igen som var så elak? Hahah… Så patetiskt! Orkar inte slösa ytterligare tid på dig, du är inte värd min tid…

Idag hade alla nior (i min skola) nationella prov i kemi hmmm… hur kommer det gå för mig? Jag chansa på ungefär allt! Ojdå… IG på hög nivå! Men jaja… orka bry sig! Vi har inte världens bästa lärare så skyller på de haha… Men jag trodde faktiskt det skulle vara mycket svårare… men icke sa nicke, men det var tillräckligt svårt eftersom jag var tvungen att gissa på oerhört många frågor! Haha…

Efter skolan idag åkte jag och K ner till stan och köpte Ben and Jerry’s Apple pie… mums! Den var inte så himla god men smaskigt var det haha… Efter glassätandet gick vi ut en sväng med C och sen plugga vi fram till halv 7, då var nämligen K tvungen att byta om till träningskläder och sen var det bara att köra henne till träningen! Så har min dag sätt ut, härlig eller hur?

Det är svin kallt att åka moppe på dagarna… men jag brukar sätta på mig extra tjocka kläder under jackan och sen beger jag mig ut i kylan… haha… Märker att jag börjar bli lite små förkyld haha… fail! Men det stoppar inte mig att åka… influensa dör man inte av! Eller hur?

Nu ska jag hoppa in duschen och sen tända tonvis med ljus och ta ett stort glas te och läsa Ondskan tills BB börjar! Så helt enkelt ska jag ha en dejt med mig själv, gud vad mysigt det låter!

Snart åker jag mig till USA… Kan ni förstå? Jag ska till USA helt själv och plugga i 1 år, hur ska jag klara mig? Hur ska jag kunna överleva utan min familj och alla mina vänner? Får hoppas på det bästa… Att jag får skoj och att jag verkligen inte ångrar mig… God natt!




Såhär "arbetar" lilla Felicia på lektionen... tss.. Pratar istället för att arbeta... Men till mitt försvar så skulle vi prata engelska, vilket vi också gjorde!  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: