NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Två vaccinationer i en smäll

Kategori: EVERYTHING

Hej alla undebara läsare! Jag bloggade aldrig igår eftersom jag inte orkade! Men idag ska jag ta upp det ni har missat, ni har för säg inte missat något haha… Igår var dagen som vanlig, skola, hem, plugga, M och lite så! Dagen var rätte sagt väldigt härlig!

Idag… har jag tagit två äckliga vaccinationer! En i varje arm, aj… Men vaccinationerna är inför USA resan så det är bara bita ihop.
Annars har dagen varit bra! Har varit på väldigtväldigt bra humör... Dagen slutade med att jag gick hem till K och var där hela kväll! Men ska jag vara ärlig så var jag mer med A än henne eftersom hon har muntlig redovisning imorgon i kemi så ville inte störa henne! Som tur tyckte hon att det var okej att jag umgicks med A, så jag behöver inte skämmas… haha!
Blev mycket god middag och efterrätt denna dag! Någon god gryta och vaniljglass med mango… mums! Riktigt gott!

Nu ska jag kolla igenom min matte och sen kolla på BB, god natt!

Imorgon kväll blir de ut med K och T! Hoppas det blir kul! Men tre sköna tjejor tillsammans, hur fel kan det bli?



Kommentarer


Kommentera inlägget här: