NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

There will always be a song in your playlist which we always skip, but never delete.

Kategori: EVERYTHING

Hej, här borta är det sjukstugan... Mysigt! Jag har fortfarande ont i halsen och känner mig seg… älskar livet just nu *host* Det gör fruktansvärt ont när man hostar… Ni förstå inte! Jag försöker svälja så lite som möjligt men nej nej… Svälja måste man göra!
Mamma har köpt alvedon och Mucoangin (halstabletter) till mig, halstabletterna fungerar ett litet tag sedan kommer smärtan tillbaka, lovely!
Nu har ni fått hört lite gnäll från mig så det innebär att jag ska sluta skriva innan jag börjar klaga mer! Haha…

Jag har verkligen tröttnat på min design… så ska kolla om jag kan ändra lite! Hoppas på det bästa… Pussar




Idag kör jag inte på något smink men varför skulle jag göra de? Är ju liksom sjuk... haha...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: