NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

That feeling when you're TALLER than someone OLDER than you.

Kategori: EVERYTHING

God morgon alla skit ungar! Igår kväll eller ska jag säga igår natt? Jag säger igår natt. Dagen före i dag blev det riktigt sent för mig och M, vi somna ungefär vid klockan 3 eller något sånt! Och vakna 10 pågrund av ett jävla sms jag fick av en person, suuuck… för dig! Jag lovar vi hade säkert sovit till 12… Men men… That’s life!

Vi ska inte fixa min fucking mobil idag, så det är lite fml just nu! Men jag och M ska äta family pizza! Yummie… Det är dagens lunch! Till dagens lunch ska vi kolla på The O.C om vi hittar det vill säga! Haha… Just nu sitter M i telefon med min syster för första gången, söta tjejor där!

Om några hours kommer min släkt och firar mig (inte alla men några) yeah… fika+släkt= bullar! Theresa och A kommer inte hinna till fikat så det innebär mer bullar till mig… Jag vet, tjockis… Men jag kan inte motstå bullar! MUMS…

Nu ska jag vara social med M, puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: