NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Suger på att uppdatera...

Kategori: EVERYTHING

Hej.. Jag vet jag suger på att blogga, men seriöst jag orkar inte! Jag tänker att jag ska blogga HELA tiden men orkar inte.... that's life, right?

Juste nu väntar jag bara på att BB ska börja så man kan gå och sova! Ska nog ringa M så går tiden MYCKET snabbare, hihihi....

Idag då, vad har hänt? Jag har varit med Martin och dejtat Vampire Diaries.... Det är så sjukt bra! Jag typ drogar det, vilket är farligt för jag måste göra min svenska som ska in V.10 men jag orkar inte..... shiiit..

Jag och Martin gjorde inte så himla mycket, vi prata, spela kort, kolla på BB och VD (Vampire Diaries) och tog en prominix.... Haha... jag har fått något damp att jag måste minst en gång varje dag gå ut och ta en prominix eller något... Men men... Det är bara bra! Får se om det blir M imorgon också eller om det blir någon annan... Det märker jag nog.
Juste Th kommer imorogn, puss på de! Alltid lika trevligt att ha henne här... Då kan jag gå ut med henne om hon orkar gå i mitt tempo! Sist vi gick blev hon väldigt arg och gick hem istället för att fortsätta gå med mig så jag fick gå själv! Haha.... fail! Men ska väl försöka gå i hennes takt, vilket är jättelångsamt! -.-

Får se om jag bloggar imorgon men det märker ni... Puss så länge!






Yeeeahh...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: