NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Somewhere between all our laughs, long talks, stupid little talks, all our jokes... I feel in love.

Kategori:

Hej kåtbockar… hur står det till en sådan här underbar kväll? Här borta är det najs… Sitter mattan, jaa… på mattan i vardagsrummet och kollar på tv! Livet… Mamma kom ungefär hem för typ en minut sedan med godis till mig! Måste tröst äta idag med… Jag tappade nämligen min iPhone 4s idag… Kan ni förstå hur ledsen jag är? Min bebis har liksom gått sönder, kan försäg använda den men stör mig ganska hårt på att den är trasig!

Ps. Det här skrev jag för typ 2h sen, så det här stämmer inte, nu sitter jag i sängen inte i vardagsrummet!

Var med H efter skolan idag, vilken skön brud hon är! Fina Hanna… Imorgon kör vi! Haha… vi körde lite moppe idag, var riktigt nice men vi ramla med moppen. Hände inget med moppen eller oss! Tur… Men det var lite små läskigt! Men någon gång måste de vara första gången… Men det som var så bra är att vi körde på isen väldigt långsamt vilket gjorde att moppen bara typ la sig ner… Så vi gjorde inte värsta ramlingen… Vi små ramla bara… haha… Vi pratade även jättemycket om himlen och jord! Du är en äkta vän, underbara du!

Efter H åkte hem var jag med R, vi var ute och gick lite och sen knallade vi hem till mig och bara satt och snacka… Det är najs att bara sitta och prata om allt... Och det bästa med R är att han är en liten ”kopia” av mig på pratsättet haha… Så bådas munnar gick ungefär såhär hela tiden ”Blablablablablablabla….”
Nu ska jag fortsätta kolla på BB och bara med M, pussar!




Skillat smartass....


My baby...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: