NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Sleep is my drug. My bed is my dealer. My alarm is the cops. School is the jail.

Kategori: EVERYTHING

Hej Göteborg, hur är det där nere? Haha… Nä, men 5-6 maj ska jag och mamma åka ner till Göteborg, det är något avresemöte med STS som man inte får missa! Vi skulle kunna åka den 9 juni för då är mötet i Sthlm men då har jag klassresa och det vill jag verkligen INTE missa! Så det blir Göteborg istället! Mys… Mötet är den 6 maj men vi måste åka ner en dag innan, så det blir en mor och dotter dag nere i Göteborg, underbart!

Förra veckan har varit en jävla fuck vecka! Allt har gått dåligt, så jag hoppas nästa vecka blir bättre! För jag orkar inte med en till vecka av skit… Men jag tänker inte hoppas för mycket, veckan går som den går! Det som har varit jobbigt är att min mobil har gått paj och jag kommer få använda en HTC istället för min iPhone 4s, döda mig! Vill inte använda HTC… Men vem vet, kanske blir min nya bebis men skulle inte tro de, haha!

Jag är klar med min bokrecension, lovely! Nu återstår det bara att läsa ”Ondskan” och svara på några frågor som handlar om Onskan! Orkar inte… Men måste göra de! Ska vara klart nu på tisdag och jag har ungefär 10 sidor kvar att läsa… och 4 frågor att svara på! Lite så jobbigt men det är bara att ta tag i det!

På tisdag har jag utvecklingssamtal med mamsen, onsdag NP kemi och på torsdag muntligt NP i svenska! Så lite små jobbig vecka men det är bara att stå ut!

Filip och hans lag vann alla matcher! Duktiga dem är… Så ett stort grattis till dem! Nu ska jag ta och kolla på VD, skriver sen, hej så länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: