NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Övernattning! (Y)

Kategori: GUEST BLOG

Hej på er alla underbara människor! :D Malin här ;)
Just nu sitter jag här medans Felicia gör en fiskbensfläta på mig? :)
Jag har sovit här hos henne som ni redan vet :) Hade verkligen jättemysigt!! Vi kollade på film till typ halv 3 :P Sen sov vi till typ 10 och sen har vi nu kollat på en till film och nu fixar vi i ordning oss (Y)

Jag blir nog inte kvar här så länge, eftersom F har lite kalas för sina släktingar idag :) Vad vi gör tills jag drar hem, får vi se ;) Vi hittar nog på något, om inte så kan vi ju alltid snacka ;) De är vi ju bra på :) haha. Vi kan faktiskt helt seriöst snacka flera timmar... :P Kommer bli jobbigt när hon flyttar till USA, att inte kunna prata med henne när jag vill... Som hon skrivit förut så kan vi ju prata i telefon flera timmar om dagen, även fast vi har setts hela dagen i skolan :P Så de kommer bli konstigt nästa år, när hon inte är hemma längre... :( <3

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mera :P Men F skriver nog lite senare :)
Puss på er! :) <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: