NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Nervös..

Kategori: USA

God morgon, jag börjar bli väldigt nervös nu... För det är inte länge kvar tills jag åker till USA eller haha... okej det är ett halv år kvar men det kommer gå jättesnabbt. Mamma har också börjat bli nojig över min resa så det är inte bara jag som är nervös! Men det ska bli så kul att åka, klart man får vara nervös men det är så jobbigt att vänta! Jag får helt enkelt ha tålamod.... Jag vill också få reda på hur min värdefamilj kommer vara och vart jag kommer komma någonstans.
Kan ni förstå hur jobbigt det kommer bli när jag ska säga hejdå till min familj på flygplatsen? Jag kommer seriöst inte vilja åka.... Jag kommer vilja stanna kvar med dem, men det positiva är att dem kommer komma efter 8 månader och hälsa på mig, vilket är bra men det är ändå 8 månader utan mina föräldrar..... Hur ska jag klara mig? Jag vet inte.. Jag får hoppas jag får det riktigt bra och trivs där borta!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen gå ut och ta en liten promonix. Får se om jag skulle vara med M idag men tror det, får ta och ringa honom sen annars kollar jag vad Th ska göra idag.... Pussar.


Underbara söta kompisar.....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: