NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Maten kallnar...

Kategori: EVERYTHING

Hej… Första skoldan på en hel vecka, känns väl någorlunda bra! Är lite små trött men ändå pigg, jag vet underligt men heter man Felicia så är det inte särskilt konstigt!

Det blev rätt sent igår kväll jag kollade såklart på BB och smsade lite… Och varje morgon tänker jag att jag ska gå och sova tidigare men blir det tidigare? Nopp… Aldrig! Jag går jämt och lägger mig 11 och blir väckt av mamsen 6.15 LML…

Snart ska jag äta lite mat och sen blir det ett långt samtal till M… Vi skulle ha snackat igår men det blev aldrig av för hon kom hem så sent och lite sånt! Så idag får hon höra på allt som har hänt och hur allt ligger till, jag vet att hon ser framemot det haha… Men jag måste även duscha idag så vi kan inte prata hur länge som helst för BB börjar klockan 10 och det vill man ICKE missa, okej M? Och jaa… jag och hon kan prata hur länge som helst! Ni fattar inte… mina mobilräkningar kommer bli mega höga (tror jag) för vi pratar varje dag i cirka i 1h men som tur är kostar det inte så himla mycket att snacka med henne… endast 0,19 öre/min så det är inget… Maten är serverad måste kila… puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: