NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Ljusen är tända för dem som har lämnat...

Kategori: EVERYTHING

Hej hopp alla loppor! Hur står det till i denna stund? Bra? Härligt… Jag har precis kommit hem från Klara, vi har nämligen varit ute och sprungit 4-5km och haft 45 minuter styrka. Men nu ska jag inte ljuga... hon hade 45 minuter styrka, jag gjorde i min takt… haha! Så jag hade inte styrka i 45 min jag hade kanske i 25-30 haha… Lata jag! Men vi körde väldigt snabbt idag, ojoj… trött är man, men det var riktigt sköööönt… Nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem och börja med vår sallad som ska ätas till middag! Mums… sallad efter löpning är underbart!

Skolan har varit mycket bekväm… Känner inte att jag ligger efter med läxorna längre eftersom vi fick en vecka till på oss med so:n (lättnad!) och det är underbart! Annars har vi inte så mycket, svenska - läsa Ondskan och svara på frågor och so:n! Så det är väl de! Juste har även musik redovisning på måndag (?) men är inte säker för vi har simning på måndag under musiken så är lite skeptisk med musiken men vi märker hur det går.

Annars då?! Livet leker… allt är bra! Behöver packa upp min idrottsväska och kasta allt i tvättkorgen och sen packa ner alla mina grejer som ska hem till pappa imorgon! Kanske åker över med dem idag, vi får se! Men nu ska börja packa upp och packa ner! HA EN TREVLIG KVÄLL!


PS. Nu ska jag vara duktig och plugga matte... Lovely!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: