NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

It's fine. I get it. You text me, call me, flirt with me. But now, when I need you most, you don't want anything to do with me.

Kategori: EVERYTHING

Varför ska det vara så himla svårt att svara på meddelanden? Hallå? Svara bara… Du blir galen om jag inte svara på dina sms så du borde fatta att det gäller det samma när du inte svarar på mina sms… fuck you! Vi borde sluta snacka… Orkar inte med dig längre. Okej, du kanske ser något hos mig (vilket du i alla fall sagt) men om du på allvar skulle gjort det hade du hört av dig! Så från och med nu behöver du inte vänta dig något sms från mig, om du vill prata med mig får du slå en signal!

Hej alla goskiter! Idag är det inte fuck my life stund… Haha… har verkligen lugnat ner mig! Idag har skolan varit rätt chill (men det är alltid onsdagar). Gick hem med R idag vilket var fantastiskt skönt för då behöver jag inte gå ut och springa haha… Men funderar på att göra det ändå! Duktig Felicia. R kommer få bli min gåhemvän… Han pratade HELA vägen hem vilket var underbart skönt för annars är det alltid jag som bara babblar! Jag har alltid tyckt bra om honom, han är en bra vän! Lite likt mig när det kommer till babbeldelen…

Nu ska jag fortsätta lite på min bokrecension och sen gå ut och spring, yeah… Men det är ganska kyligt ute men det är bara att bita ihop, eller hur?

Det är så mycket som går runt i mitt huvud just nu! Det är allt från prov till vänner! Men det är säkert normalt när man är 16 år… Så jag borde inte bekymra mig… Men måste fortsätta med bokrecensionen nu, puss


Såhär kul kan jag ha på mattelektionerna, börja skriva med vänster hand... haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: