NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

I'm on a seafood diet... I see food and I eat it.

Kategori: EVERYTHING

Hallå lögardags folk!
Dagen är än inte slut men jag tänkte berätta vad som har hänt hittills och vad som hände igår! Eftersom jag inte blogga igår när jag kom hem så vet ni inte vad som hände!

Jag berättade ju att jag, Klara och Therésa skulle åka till något ställe (var något Therésas kompisar hade ordnat).
På vägen till stället fick jag ett sms av en kille som ville att vi skulle träffas, så det sluta med att jag och Klara åkte och va med dem killarna. Däremot åkte vi alla tre tjejor först till det där stället och kollade hur det var. Ska vara ärlig! Alla verkade känna alla förutom jag och Klara, vi hade liksom bara varandra haha… fail! Men efter tio åkte jag och Klara till honom och hans kompisar, slutade med att vi satt och prata ett tag tills vi åkte hem! Så vår planerade dag med T slutade helt annorlunda, sorry…!

Dagen idag då! Började med att jag såg vädret och tänkte direkt att jag tänker fan heller inte gå ut idag! Men det stoppade inte mig och T, vi gick nämligen hem till vår mormor och morfar och hälsade på dem…  för säg hade dem vänner från Finland när vi kom men vi var sociala och pratade med dem, haha… eller? Nä, egentligen satt jag och T och smsade med H….. haha… han är så jävla störd! Gillar verkligen INTE honom! Puss på dig… Annars har dagen inte varit så intressant, i alla fall inte vid min front... Ska kolla med K och vi ska hitta på något annars blir det en sväng ut med T. PUSSAR!






Kommentarer


Kommentera inlägget här: