NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

I love it when somebody sees me, screams my name & then runs to hug me...

Kategori: EVERYTHING

God afton alla ni!
Dan idag har varit helt störd, jag har inte varit på bra humör! Men de är BARA för grabbarna gjorde mig förbannad, tack så jävla mycket Jesper och Martin! Och jaa.. ni har förstört min dag! TACK… Så behöver kanske inte berätta hur min dag har varit, eller? NEJ!
Senare sen ska K hämta upp mig eftersom jag tänkte vara snäll och hjälpa till och packa lås med hennes lag! Och efter det blir det ut med T och K, vi ska åka till något ställe och ha kul (hoppas jag!) haha…

Alltså vad har hänt med vädret? Det regnar då och då! Och klart de alltid ska regna när jag ska ut! Suck… Nu måste jag göra sista sidan i matteboken, pussar!



Snyft... Snacka om att jag kommer börja gråta när jag kommer åka från min familj och när jag kommer hem från usa!
Tänk känslan av att se din familj stå vid öppningen när du kommer gåendes utifrån planet och bara få springa fram och krama om dem och aldrig släppa taget! Ååå… shit vad jag kommer bli gla!
Vill åka nu men ändå inte för vill vara hemma med alla mina underbara vänner! Även fast jag kan bli arg på vissa så gillar jag ALLA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: