NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

I have a date tonight with my bed. We're totally gonna sleep together.

Kategori: EVERYTHING

Hej alla underbara läsare! Jag ber så himla mycket om ursäkt för min dåliga uppdatering… Men jag har inte orkat! Men jag kan försöka förklara lite smått vad som har hänt i helgen!

I lördags fixa vi min ögonsten, kollade på lillebrors handbollsträning och hade filmkväll med några kompisar… Det var jättetrevligt men film söööög…! Det var inte så speciellt lyckat… haha…

Denna dag är en speciell dag… För idag fyller nämligen min kusin Isa 2 år… Grattis på dig sweetie! Så idag har man fått tjocka sig med kladdkaka, tårta och bullar…. Mums! I övrigt har det inte hänt så himla mycket mer! Har varit ute och gått i 2h med R, inte jättesmart för jag är inte helt frisk från halsont och förkyldningen men jajaj…. Får se hur dåligt jag mår imorgon… Men känner att jag måste till skolan!

Ojj… Klockan går hela tiden! Måste borsta tänderna och sen hoppa i sängen… är aptrött, sov gott!


Stämmer detta?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: