NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

"Hey, remember when you had a crush on...." "NOOOOOOOOOOOOOOOOO!"

Kategori: EVERYTHING

Hejsan… Gud, vad har egentligen hänt idag? Jag glömde min läxa hemma hos min fader i söndags så idag fick jag skämmas lite haha… Men det gjorde inget för jag hade gjort läxan men hade bara inte med den, så det gjorde inte så himla mycket! Måste hem till pappa och hämta den, gör kanske det imorgon, får se!

Jag åkte i alla fall  hem idag efter luchen på grund av att jag fick hastigt jättemensvärk så kunde knappt äta klart! Så min mormor kom och hämta mig så åkte jag hem till henne och tog det lugna! Vi hade det jättemysigt, baka och hade oss… Hoppas jag inte missa allt för mycket i skolan men men… Det är bara att ta igen de… Eller hur?

Har också haft idrott idag, vilket är mitt favorit ämne i skolan, jag är en liten sport tjej! På idrotten håller vi på att göra en egen dans som ska visas upp  v.14! Älska de… Tycker det går jättebra, är sista gången att träna nästa tisdag för v.13 har vi bad men jag tror alla gånger att vi klara de! Hur svårt är det att få till några steg och dansa till musik? Efter idrotten idag var det VÄRSTA hårda stämningen inne i omklädningsrummet, helt stört omoget! Jag orkar inte bry mig… Alltså vad var allas problem? Verkade som att ALLA hade PMS…. SUCK!! STÖRT…..!

Hade utvecklingssamtal idag med mamma, gick jättebra! Sista utvecklingssamtalet nu i 9:an, lovely… Undra om jag kommer ha de i USA med mina värdeföräldrar, skulle vara lite konstigt, haha… Men nu ska jag nog hoppa in i duschen och kolla på BB, kollade inte igår så måste ta igen, puss.
Ps. Nationella i kemi imorron, önska mig INTE lycka till…

Kommentarer


Kommentera inlägget här: