NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

FUCK WHAT PEOPLE THINK...

Kategori: EVERYTHING

Hey Baby!

Vanligaste frågan idag! ”Är du bakis?”
Men jag har känt mig väldigt gla och alärt… men samtidigt oerhärt trött/seg, men ingen huvudvärk! TACK GUD…

Jag orkade inte blogga inatt när vi kom hem! Vad kan klockan ha varit 1 halv 2? Vet inte riktigt…
Jag hade de i alla fall jätteskoj… Gick runt och tog massvis med kort på främlingar och på bekanta!
Finns inte så jättemycket att berätta, vi hade de kul, live band var där och spela, även Dimirti kom och framförde några låtar. Ni kanske möjligtvis inte vet vem han är, det är snubben som vann True Talent! Han är GRYM På att sjunga!

Det var även en kompis till min mamma som trodde att jag hon, alltså hon trodde att jag var min mamma fast en liten Maarit och en annan kompis till mamma höll nästan på att gå fram till mig och börja prata med mig för hon trodde tydligen att jag var hon. Är man lik så är man!
Det är lite små skoj att dem trodde att jag var min mamma! Hahah.... Fast dem märkte som senare sen att jag var lite för ung för att vara henne!

Från början var jag och dem andra lite små sega men senare på kvällen gick man igång väldigt mycket!
Innan vi åkte hem blev de som mest roligaste… men det var T som ville hem och eftersom hon ville hem ringde hon pappa som hämtade oss!
Vad finns de mer och säga? Joo… Jag och T (mest jag!) gick och kissa konstant, jag har väl liten blåsa när det kommer till ”cola”.
Haha… Jag åkte till och med hem utan skor och jacka (orkade inte sätta på dem på vägen ut) och jag brast i skratt väldigt mycket, så helt enkelt var jag lite små full! Men jag och ALLA andra hade det jättekul, det var en jättelyckad fest!

Dagen idag har varit underbar! Kollat på TV, tänkt på MAT… Jag har seriöst bara velat ha kebab, tacos, pizza aaa… ni fattar, tjockismat! Har även solat lite på pappas balkong, varit och handlat och pantat burkar som ska gå till klasskassan, fick ihop 168 kr… inte så dåligt!
Nu ska jag sova i min underbara , sköna, mjuka, varma säng! Goog night everybody!

Ps. Bilder kommer!  


Mor och dotter? LIKA?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: