NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Friends are like boobs. Some are big, some are small. Some are real & some are fake.

Kategori: EVERYTHING

Hej alla ostbågar… hur har er dag vart så här länge? Min har varit rätt bra… Har varit pigg och glad hela skoldan (nästan)… men nu är jag inte lika pigg, känner att jag skulle behöva gå och ta en liten tupplur så jag är redo för min läxdag imorgon, härligt!

Idag har inte något speciellt hänt! Var med lillebror efter skolan och åt fin middag hemma hos min mormor och morfar! Alltid lika mysigt… Och inte för så jättelängesen kom mammy och plockade upp mig därifrån, vilket innebär att jag är hemma nu och sitter hos mig och skriver till er cheeseballs !

Är jätteosäker om jag ska vara med någon kompis imorgon! Marchtin? Robert? Klara? Madeleine? Storasyster? Hanna? Malin? Lillebror? Läxor? Men det lär jag märka imorgon, eller vad tror ni?

Idag på idrotten lärde jag min underbara dansgrupp en helt ny dans! Och gosh vad bra dem är… Dem lär sig snabbt och bra! Det bästa med ALLT var att dem gillade det också! Det är alltid tummen upp på de! Men nu är det bara att vänta och se hur länge det kommer ta innan någon av oss fyra som gör fel på grund av bortglömda danssteg… haha.. jaa, vem kommer bli den förste av oss fyra? Hanna? Jag? Madeleine? Klara?

Men nu ska jag hoppa in i min onepiece och ta något nyttigt att äta och kolla på DH och BB… Peace put suckers! Have a nice night…




Mina ninjaskills som uppstår när jag har 2% kvar på mobilen...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: