NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Dra åt helvete!

Kategori: EVERYTHING

Du kan seriöst dra åt helvete... Det ända du ville ha från mig var sex och det är något du ALDRIG kommer att få av mig! Om du bara var ute efter sex så kunde du gå till någon annann tjej för jag är inte sån! Du är helt rubbad! Alltså allvarligt, du utnyttjade mig bara för du var kåt och hade ingen annan tjej du kunde vända dig till, moget mes... Och jag är inte så jävla barnslig och går på sånt! Klart jag begriper att du bara är ute efter sex... Dra åt pip svängen! Jag vill inte ha något att göra med dig längre!!! Jag har bättre vänner än dig som stöttar mig genom allt det här! Så tro inte att jag kommer bli nersövad av tårar ikväll för då tror du så jävla fel! Du kan gå och ta dig någonstans...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: