NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

DAGENS UNGDOM

Kategori: EVERYTHING

O tjäre gud … Alltså den senaste timmen har jag bara tänk på en och samma person …  Det är helt sjukt! Okej, jag är inte kär … Det är svårt att förklara, det är seriöst inte något emellan oss, vi smsar, pratar med varandra och umgås med varandra men jag vill inte något mer än så! Och det är grejen … jag vet att jag inte vill mer för jag har redan sagt att jag inte vill ha pojkvän nu men ändå tänker jag på honom som om det vore något mer! Det är helt stört… Jag känner ingenting för honom, jag gör seriöst inte de! Men varför tänker jag på honom? Det är som att han gör mig deppig på ett negativt sätt, jag mår inte bra av att tänka på honom…

Jag kommer ihåg när jag pratade med M och han påverkade verkligen mitt humör… Om vi bråkade blev jag alltid sur och det gick oftast ut över mina föräldrar och nu är det ungefär samma sak! Om vi små bråkar eller om jag tänker på honom blir jag deppig… Det är inte normalt! Alltså påverkar han mig på något vis, men jag vet inte riktigt hur!

Okej… Jag tänker inte på honom hela tiden men så fort jag gör de så är det någonting som säger att det här är fel och att jag borde sluta innan det går för långt! Men ändå finns det någonting som säger tvärtom, att jag borde fortsätta prata med honom.
Det är inte lätt att vara ungdom i dagens läge!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: