NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Crazy Klara och Th:s pojkvän...

Kategori:

Hej underbara människor! Hur har eran fredag varit idag? Min har varit sådär… Skulle ha hängt med H till Väsby men jag och M hade bestämt att vi skulle umgås några dagar innan så beslöt mig för att vara med henne istället för H, jag saknar M så kände för att vara med henne men tycker det är lite surt att inte jag kunde vara med H men jag har M här! Så det är skönt… Hon ska nämligen sova hemma hos mig idag, sleepover, nice! Tycker det är riktigt trevligt att vara med henne, har inte varit med M på ett tag, okej vi sprang i onsdags men jaja… det känns som hundra år sedan vi var!

Skolan idag har varit ganska bra, vi fick tillbaka matte proven och det gick bra, kunde gått bättre men jag orkar inte bry mig haha… Juste, jag är inte färdig med min bokrecension, känner mig lite så stressad, lite fml stund just nu!

Imorgon kommer pappas släkt med födelsedagspresenter till mig! Älska… Fika… mums! Klara kommer även imorgon, så det blir fullt hus imorgon. A och K kommer och sen kommer ju släkten men men... Det ser man fram emot!
Nu blir det kolla på film om M slutar prata i telefon, God natt


Krya på dig älskling!
Tänker på dig, Crazy Klara...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: