NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

1.000.000 Nollor

Kategori: EVERYTHING

Hej mini människor! Skoldagen har flytit på bra idag, har varit på topp och umgått med allt och nästan alla! Känner att jag ligger lite efter med alla läxor och sånt skit… Eftersom jag känner så tänkte jag precis kolla upp lite mer om mormonerna (so redovisning om 1 vecka), läsa lite mer i ondskan och kolla igenom min bokrecension… om jag ändra lite kunde jag få högre än VG och det är alltid toppen, så de är bara kötta!

Har inte så mycket att säga… det har nämligen inte hänt något speciellt. Jag ska eventuellt ut och springa senare sen eftersom jag känner att jag måste ut! Börjar faktiskt komma in i min springperiod igen, tack K... Du peppar en! Tack gumman!
Nu ska jag ta tag i mitt läxliv och göra klart so:n! Pussar!


Tagga...... LÄXOR!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: