NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

You are BEAUTIFUL!

Kategori: EVERYTHING

Gud, jag har precis gjort något som jag aldrig trodde jag skulle göra!
Jag sa att ......
Oh tror eller ej, jag känner mig lättnad och glad. Och nej, jag är inte heartbroken.
Klart det är lite små trist att vi inte umgås längre men gud vad skönt de är att kunna släppa dig!
Jag tycker de är underbart och jag känner att jag nu kan fokusera på annat, awesome!
Oh nej, jag är inte kär! Om jag hade varit kär hade jag aldrig i hela mitt liv sagt som jag gjorde.
Jag känner lättnaden!


(Bilden har ingenting med inlägget att göra... Älskar bara Hs bildprojekt! Beautiful!)

Lite konstig början.
Det har snackats betyg HELA dagen idag. Både roligt och nervöst! Såklart gillar jag att få höra om mina framsteg i alla ämnen men självklart finns de nackdelar med betygsnack. Man kanske blir besviken över något ämne eller nått sånt.

Utifrån allt betygsnack har dagen varit relativt bra.
I morse blev de lite ”tjafs” mellan mig och K. Eller jag bråka inte med henne, hon blev plötsligt ruskigt arg på mig eftersom jag glömde att vänta på henne när hon gick på toabesök. Men för att jag inte skulle göra henne ännu surare (än vad hon redan var) så låg jag lågt tills hon kom och bad om ursäkt, ha-ha!

Planer för dagen var att jag, mamma, mammas kompis, hennes son och lillebror skulle åka till Ikea. Men eftersom S (mammas kompis) inte orkade blev de inte av, suck!
Men jag och mamma får ta de någon annan dag, awesome!

Imorgon är jag ledig, härligt! Jag tänker dejta min säng så länge jag bara kan.
Tror dock att jag och T (om hon kunde) skulle åka och handla kläder men får se om jag orkar.

Nu ska jag ta och prata lite med M, ha de gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: