NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Frisören kallar

Kategori: EVERYTHING

Pigg som en ärta vaknade jag kl 9.00 idag, alltid lika härligt! Dagen började bra tills jag märkte att jag hade jätteont i ryggen. Fattar inte vad jag har gjort, succk!

Senare idag tänkte jag åka hem till storesyster eftersom vi båda har tid hos frisören 14.00 så kom på att vi kunde samåka dit, bra idé!

Skulle egentligen få hem en killkompis idag men så blir de inte nu efterosm vi började små bråka igår kväll, thats life! Vi står inte riktigt på samma sida av vår vänskap!

Min andra halva kommer senare idag. Hon ska nämligen sova hemma hos mig ikväll, awesome!
Bli även inbokad med henne den 3-4 juli, undra vad vi ska hitta på då.
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    va heter killen? ;))))

    2012-06-28 | 20:34:11
  • Felicia Leinonen säger:

    ......... ;)

    2012-06-30 | 12:45:39
    Bloggadress: http://felicialeinoneen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: