NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Friends with benefits

Kategori: EVERYTHING

Precis hemkommen från en liten tur i trafiken. Gick kanon, man blir bara bättre och bättre! Eller vad säger du K?
 
Min andra halva ringde mig idag vid 4 och bad mig komma och hämta henne, eller jag sa att jag kunde komma dan innan, och gärna gör jag de. Allt för dig, hihi!
 
Vi la oss bekvämt i soffan med en Ben and Jerry's (vi dela på en) och satte på "Friends with benefits". Eftersom K inte hade sätt FWB så satte jag på filmen med glädje och kollade på den och mumsade Ben and Jerry's, awesome!
 
Under filmen ringde mamma mig och berätta hela sin livs historia, eller hur hennes dag hade varit, så var tyvärr mer inne i samtalet än filmen, ha-ha. Men jag har ju redan sätt filmen så vet ju liksom vad som händer i slutet och allt!
Det slutade med att mamma kom hem med donken till oss (henne idé, lovar!), wonderfuuuulll! Var dock inte så sugen men åt med "hungrig" mage!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: