NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

FIXAT OCH KLART...

Kategori: EVERYTHING

Awesome, har fixat en ”dejt” till ikväll… härliga puckar!

Brooom brrooomm… det var en roligt men samtidigt en nervös upplevelse. '
Idag var de första gången jag körde på en motorväg, det var så himla skoj!
Och de bästa av allt var att det gick hur bra som helst.

Tänkte faktiskt skicka iväg ett mail till min amerikanska syster Rylee om ett litet tag men först ska jag hänga upp rosa tvätt, fashion!

Om ett litet tag kommer min storasyster hit, skönt. Vi vet dock inte vad vi ska göra men det lär vi komma på, vi kan inte lämna huset eftersom vi måste passa lillebror, men det är alltid trevligt (NOT).

Imorgon smäller de, KLASSRESA! Hoppas vi får det bra och vädret på vår sida! Men det tror jag eller hoppas jag i alla fall på.
Måste hänga tvätt nu, ses!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: