NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Trevligt sällskap

Kategori: EVERYTHING

Hallå alla bästa!
Jag har varit lite off vid uppdateringsfronten idag men så är det ibland! Right?

Vaknade klockan 9 för att det var så himla varmt i mitt rum, alltid lika trevligt!
Men det är inte det värsta. Igår natt klockan 2 fick jag sms av en kille vilket gjorde att vi börja prata ett tag, så jag har ingen aning om när jag gick och la mig. Och eftersom att jag gick och la mig så sent är jag inte världens gladaste pingla!

Som jag nämnde igår får vi finbesök av mammas kompis idag. Hon är då bjuden på middag och det är även T. Det kommer säkert bli tevligt! God mat och roligt sällskap, hur dåligt kan de gå?

Nu ska jag vara jätteosocial! Jag ska stänga in mig i DH världen, puss.
Ps. I miss you, baby girl!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: