NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

plus poäng till killarna...

Kategori: EVERYTHING

Skrev ett inlägg vid klockan 6 men mobilen han dö innan det han publiceras, ha-ha så typiskt!

Nu är man äntligen hemma från allt spring och tok, skönt! Allt är fixat nu, tror jag. Eller inte allt, lite små saker måste vi även göra imorgon. Awesome!

Alltså ni fattar inte hur rolig denna dag har varit. Vi (jag) har sätt så himla snygga killar, och då menar jag verkligen snygga! Så plus poäng till killarna idag.

Middagen i Uppsala bjöds på fläskfilé och potatisgratäng, smarrigt värre!

Nu ska jag faktiskt ta och ringa D. Får se om han kan lyckas göra mig piggare, är nämligen ganska nere (alltså trött)... Somnade ruskigt sent inatt, fy bubblan! Får gå och lägga mig lite tidigare idag, puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: