NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

PAPPA

Kategori: EVERYTHING

Hello!
Åkte hem en dag tidigare eftersom jag och storesyster inte kom så himla bra överens, that's life! Dock kände jag att det var riktigt tufft och säga hejdå till min pappa för det var min sista vecka hemma hos honom innan usa-resan... Det var lite kämpigt med att hålla tårarna men jag kunde hålla mig.
Jag kommer såklart träffa honom innan jag åker, men hallå? Det är klart det är jobbigt och säga hejdå speciellt om jag inte träffar honom lika ofta som min mamma. Men huvudsaken är att vi båda älskar varandra och vet om de!
 
Nog om de. Har iallafall packat upp allt och pratat lite med mamsen om morgondagen. Vi ska åka och kolla på en dator och resväska inför usa, jippi! Det är såklart inte bara de som behövs fixas, det är lite små saker här och där!
 
Ska nog ta en dusch och hoppa i sängs, puss!
PAPPA!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: