NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Måndag den 16 juli 2012

Kategori: EVERYTHING

God morgon. Idag ser min dag följande ut, läkarbesök, aktivera mitt bankkort, äta lunch på brödboden, fixa mammas iPhone så jag kan ta med den, köpa lite kläder till moi, åka och hälsa på en vän i Uppsala och stor handla med mamma. Så det är min dag! En helt okej måndag.

Jag är lite nervös inför besöket hos doktorn eftersom de kommer bestå av att ta en spruta och jag gillar inte sånt, hjälp!

Igår blev det lite intriger här hemma, illa illa! Hoppas det löser sig snabbt och enkelt!

Pratade även med en vän till mig igår. Oh bubblan vad vi snacka, vi satt aldrig tysta en sekund, ha-ha!

Här har ni en typisk Felicia stil.  

Tänkte köra med en blå söt kavaj men det blev lite finare med en vit... Puss 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: