NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Man ska inte klaga...

Kategori: EVERYTHING

Hallo... Hur har eran varma dag varit idag? Bra? Härligt!
Själv har jag inte spenderat denna varma dagen ute, jag har nämligen varit inne i en galleria all day long. Jag hittade allt jag var ut efter, det gjorde även T.
 
Har fått höra glada nyheter idag. Det är bestämt... Vi åker till landstället med pappa på fredag, mysigt! Det ser jag fram emot eftersom vi nämligen alltid annars brukar åka med mamsen men inte denna gång, hihi! DADDYTIME!
 
Dagen är än inte slut så vi får se vad som hände, har lite små planer här och där. Kanske drar till en kompis senare sen, vem vet!
 
Om jag ska kortfatta denna dag så har dagen varit oerhört bra och varm! Men man ska inte klaga, right? Puss
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: