NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Lyckad onsdag kväll

Kategori: EVERYTHING

Hej på er! Nu är det ju såhär att vi kom hem för ungefär en timme sedan men jag kände att jag behövde ta det lugnt innan jag satte ner och börja skriva.

Så middagen och bowlingen var riktigt trevlig, även om jag är inne i PMS veckan så var det kul! Man glömde ju bort all irritation när man väl börjde spela. Ja, vi började spela innan middagen.
Tjejerna vi träffade för första gången var jättesöta och trevliga! Dem hade humor, var glada och positiva, vilket man alltid gillar!

Bowlingen gick väl sådär... kom 4 av 6 så det gick sådär! Om man bara räknar alla i MITT "lag" kom jag 2 av 3, mycket bättre!
Mitt lag bestod bara av tjejer, jag, Theresa och Elin. E kom först, jag kom 2:a och T kom 3:a.
Och tro eller ej, jag lyckades göra EN strike... hmm, en strike. Gissa om jag blev glad?!

Ahaa.. Men det var väl de? Vi hade det trevligt under bowlingtiden och middagen. Självklart skulle man inte tacka nej till en sådan här träff igen. Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: