NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Italien - Spanien

Kategori: EVERYTHING

Har precis kommit hem från söndagshandlingen med mamma, fick med mig lite smått och gott därifrån.
 
Idag har jag spenderat tid med min käre fader. Vi har åkt lite lastarbil och handlat både smått och gott. Säger bara, pappa tid är det bästa som finns! Eller föräldrartid, kanske? whatever, ni vet vad jag menar!
 
Idag släppte alla mina tankar. Har gått runt hela helgen och väntat och väntat och idag kom det! Nu kan jag äntligen andas ut! Det har verkligen varit en marddrömshelg, inte kul!
Men nu är det slut på de!
 
Idag är det finalen emellan Italien och Spanien, vilka vinner tror ni? Spanien? Det är klart!
Matchen kommer ses av mig, mamma och lillebror och våra stora feta godisarpåsar vi fick av mamma idag, älskar dig!
 
Imorgon väntar shopping med min halva, ser fram emot det! Hon har även hört av sig vilket är en lättnad eftersom nu vet hon vad som har hänt och det innebär att hon är back in business.
 
Matchen börjar om 1 min, puss!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: