NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

High School 2012-2013

Kategori: USA

Oherregud, det börjar närma sig nu... 20 dagar kvar tills jag står på Arlanda flygplats och säger hejdå till min familj i 10 månader. Hur ska jag klara av det här om jag redan nu är nervös?
Men om man tänker efter är det ett fett stort beslut jag tog i november (?), och det bästa av allt är att jag håller fast vid det. Klart jag blir nojjig över lite små saker då och då men i slutändan är jag glad över att jag beslöt att göra det här. För det är nu eller aldrig. Jag kommer förhoppningsvis få uppleva något som jag aldrig har gjort förr, och det är magiskt.
 
Det är ett stort steg jag tar i livet. Helt själv ska jag åka till Rogers som ligger i Arkansas som en utbytesstudent, eller jag åker såklart med STS (organisationen), men när jag väl är hos min värdfamilj är jag själv. Jag känner inte min värdfamilj till 100% men det ska bli oerhört kul att få lära känna dem! Att få uppleva en helt ny kultur, deras regler, deras vardagsrutiner och hela kalabaliken.
 
Nu ska vi börja röra oss möt vårt sommarställe, ha de så gött nu. Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: