NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Glass och jordgubbar!

Kategori: EVERYTHING

Sitter ute hos min mormor och äter glass med någon hemgjord jordgubbssås, mycket gott! Sommaren är häääär!

Det är väldigt kul att umgås med henne men det är väldigt pinsamt att åka och handla med henne. Hon ska alltid klaga på ett eller annat, påminn mig att jag aldrig mer ska följa med och handla! Okej?!
Annars är hon en mysig dam! Snäll och rolig, dock lite små jobbig när hon blir så himla nyfiken på allt man göra... Hihi! Mormor!

Imorgon blir det inte stockholm stället blir det Kista. Dock ska jag inte handla kläder istället ska jag uppdatera mig lite på nagellack fronten, behövs om man säger så! Puss
Testade min mormors solhatt hon köpte i Thailand, riktigt fashion!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: