NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Barnvakt (?)

Kategori: EVERYTHING

God morgon... Solen tittade fram ett litet tag vilket fick mig att tro att det skulle bli bra väder idag, men icke sa nicke! Nu är det lite mindre sol och det har gjort att jag inte orkar gå ut... Härligt! Så istället får det bli frukost och DH, underbart!

Jag är ju som sagt barnvakt idag. Men grejen är, han tar så himla bra hand om sig själv. Han fixar frukost till sig själv (och trust me jag frågade om han ville ha hjälp ungefär 4ggr men icke sa nicke), han klär på sig själv (vilket han har gjort länge, men iallafall), han klarar sig helt enkelt på egen hand, vilket gör det underbart att passa honom. Okej, han kan bli jobbig, han är ju trotsallt min lillebror men för det mesta är han ganska chill.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: