NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

22 april 2013

Kategori: USA

Okej, så jag har fått höra att Justin Bieber ska komma till Sverige den 22 april 2013, och det är solklart att jag inte är hemma! Jag är ju då i USA, lovely!
Den dagen (22 april 2013) då Justin Biebers konsert ska äga rum i globen tänker jag sörja till alla som inte fick tag i någon biljett, jag sörjer för er också!

Klart det ska bli kul och åka och uppleva en helt annan värld med folk jag inte känner. Men det kommer även bli trist att jag inte kommer få uppleva hans konsert. Men jag får helt enkelt se de på den positiva sidan, jag får uppleva något som inte varar en dag, som tex hans konsert.

Det är precis 3 veckor kvar tills jag åker till New York, och jag tycker redan att det ska bli jättejobbigt att lämna allt! Jag är så sjukt nervös och samtidigt ledsen... Nervositeten som uppstår när jag tänker på USA, hjälp!
Jag tror ingen av mina nära och kära vet hur jag känner och jag vet definitivt inte hur DEM känner, nervösa? ledsna? oroliga? glada? Jag vet inte! Jag får helt enkelt panik. Det börjar närma sig nu!!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: