NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Style By Tyra

Kategori:

Tjena bloggen! Filips handbollsmatcher gick väl sådär! Förlora första matchen men vann andra! Yeeees... Bra killar!

Tänkte berätta om min och Klaras dag i torsdags! Som jag skrev i förra inlägget var det butiksöppning på Style By Tyra i Stockholm.
Ni vet ju att det är en bit att åka, vad tar det? 1h 30min så vi åkte direkt efter skolan vilket vi gjorde fel, vi borde ha skolkat sista lektionen (idrotten) för då hade vi nämligen fått en goodiebag, men icke sa Nicke!!!! Men men.....
Vi kom dit typ 17.40 och kom in i butiken 19.40 så i 3h fick vi stå och frys häcken av oss, vet inte om det var så värt det men jaja...
Väl inne i butiken kom man typ ingenstans det var folk ÖVERALLT!! När vi hade tagit det vi ville ha ställde vi oss i kön och vänta och vänta, efter 40min hade vi inte kommit halvägs och då var klockan fucking 10, så vi ruttna och gick till tunnelbanan!
Väl vid Sthlm C märker vi att tåget skulle gå om 1min så vad gör vi? Börjar springa som två galan tjejor! Precis när vi kom upp till perrongen gick tåget! Vilket gjorde att vi fick vänta i 30min, båda var hungriga och lite små trötta så vi bestämde oss att gå till Burger King och köpa dricka, strips, vi baxa även en dip, Mohaha... När man är ii Sthlm gör man alltid något galet, right?
Tillsist kom vi hem men sent blev det!
Lyckad torsdag?! Men huvudsaken vi hade det kul, eller hur?!
Fick precis sms av Emil, så ska dit och kolla på film! Puss puss
Ps. Bloggar på mobilen vilket gör att det inte blir så himla bra, menmen...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: