NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Tandställning bort = check!

Kategori: EVERYTHING

Skolan idag har varit superdupernice! Vi har varit jättefå i klassen idag, var typ 11 annars är vi "alltid" 21. Men det är alltid skönt när man är få i klassen!!

Martin tog bort sin tandställning idag och snacka om att det blev fint! Han är så söt utan tandställningen, han var söt med också men ojojo.... Martin Martin, jag är så glad för din skull! Och det bästa av allt... Jag var den första som såg honom utan tandställning, haha.... Blev sjukt glad för hans skull!!!

Imorgon blir det åka hemifrån 6.45, mamma ska skjutsa mig till klara! Ska spendera hela min dag med henne imorgon. Vi ska springa efter skolan, göra läxor, äta middag, prata, massages + ansiktsmasker m.m. Låter inte det som livet? Jopp...

Så imorgon bitti bli det upp och sminka mig med foundation och inget mer och sen mot Klara! Blir frukost hemma hos K imorgon, ser fram emot det!

Måste lägga mig nu men bloggar det gör jag imorgon (om jag hinner), puss puss alla tomater....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: