NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Tålamod Felicia!

Kategori: EVERYTHING

God natt bloggen! Min dag varit helt wonderful! Vi har haft fika för släkten, Filip har fyllt år! Så har tjockat mig med bullar, tårta och kakor.... Mums!! Haha... Vi hade släkten över igår också vilket gjorde att jag har tjockat mig mer med onyttigheter... Men det är ju helg! Igår var jag jätteduktig, jag åt inget godis! Har inte varit så sugen på sista tiden vilket är kanon! Eller hur?

Bakade morotskaka med M och K idag, snacka om lyckat! Kakan blev skit goooooooood!! Jag gjorde mitt jobb jättebra idag! Jag är tjejen som alltid äter smeten som blir kvar i burkarna så mitt jobb är inte så jobbigt! Hihih...

Har beställt lite kläder från Gina! Ett bar byxor, två blusar och ett halsband! Nu gäller det bara att ha tålamod och vänta på mina bebisar!!!

Har pratat med K och E, har lite smått problem!
Vet inte hur jag ska göra men som det alltid brukar göra löser det sig! måste ha tålamod på det också!

Nu blir det sova! Blir ingen sovmorgon imorgon (trodde nämligen den) för mig imorgon, jag och mi madre ska till sjukan! Jag har ju fått djvfybcu, det är världens farligaste sjukdom!!! Haha... Nä, vi ska dit på en hälsoundersökning (USA grej), vet inte hur det går till men jag hoppas på bra!

Nu blir det sängen och läsa Ks sms! Puss

Ps. Blir fuckt up när man bloggar på mobilen! Man kan inte göra stycken, suck!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: