NY BLOGG - felicialeinoneen.blogg.se

Superduperroligt

Kategori: EVERYTHING

Hej svejs! Hur mår ni idag då? Jag mår faktiskt någorlunda bra! Har haft en väldigt bra dag däremot har mina tankar har varit över hela huvet, känns lite olyckligt.... Det är illa när man är 15 år (snart 16 år) och inte vet vad man känner för grabben... Fast så är det i tonårslivet, sorry guys!

Imorgon är det redovisning på engelskan vilket jag ser fram emot! Jag ska prata om mitt utbytesår i USA! Jag längtar verkligen. Jag vill veta vad klassen har för frågor och lite så, men det märker jag i morron.... Puss på de!

På fredag ska jag till min fader vilket är superduperroligt! På lördag ska min moder passa mina små kusiner så jag ska fråga om jag får följa med, man gör ju faktiskt allt för att få träffa dem två små tjejorna! Och på söndag ska jag hem till K eller M för att baka. Vi i klassen ska börja baka till lärarna för att samla in pengar till vår klassresa! Yeah... Om jag ska vara ärlig tror jag inte att vi kommer komma iväg! För alla vill olika saker såå... aa... Vi får se hur det blir med det!

Men gud, jag blogga inte igår och dagen före i dag gjorde vi det äckligaste på länge inom biologin, vi dissekerade älg öga, fyfan.. det var så pyton bläää.....

Nu ska jag packa och sen hoppa in i duschen, kyss på er!


Älg ögat.... blää

Kommentarer


Kommentera inlägget här: